26 Januari

God Morgon!
Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon! =)
Ikv gäller det folks! 16.00 ska jag köra till gymmet för lite spinning.. Är faktiskt nervös måste jag säga! Mest för den biten att gå dit själv första gången.. Men det är ju nybörjar-spinning så det är ju säkert fler än jag som är nya..? Sedan är det bara en halvtimme. Så jag får stå ut ;P

Igår kväll lades hela hallgolvet..! Så ikväll ska dom foga, sen är det klaaaart :) Dom kanske tom ska börja tapetsera lite i hallen!! =) Börjar känna lite stress för inflytten! Vi ska va ute ur denna lägenheten vad jag förstår i helgen.. Och vi har massa att flytta.. Fast det känns kanske bara som massa eftersom det är stora saker? Vi får se...

Snart ska jag klä på mig, sen ska jag till Lidl, biblan o lämna tillbaka min bok, och åka o handla nånstans.. en ska jag vila upp nerverna innan spinningen :)

Alltså...! Det har snöat oavbrutet sedan i Lördags! SKÄMS!!! Alla som bor i hus här utanför står o skottar heeela tiden.. Drygt för dom.. =P Neee, sluta snöa nu tack.. Vil ha lite vääääärme! Ska kanske sola innan spinningen... Eller efter??

Skriver mer ikv om hur det gick!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0