26 Januari - Update

Puh!
Precis kommit hem från mitt första Spinning-pass.  Det var ganska jobbigt men jag är VÄLDIGT stolt över mig själv.. Först för att jag inte var lat att skita i att gå dit. Sedan att jag höll ut hela passet (som faktiskt var en timme, jag hade kollat fel) Plus att jag kan faktiskt säga att jag var nog en av de bästa som var nybörjare idag!
Men jag tänker absolut gå dit nästa måndag igen! =) Som en frisk fläkt på en ny vecka :D

Imorgon bär det av dit igen för att köra lite Aerobics! =) Det ska bli spännande! Däremot var det Aerobics-passet som bara är en halvtimme.. Men det räcker nog gott o väl för mig imorgon tror jag x)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.. Sen vet jag inte va ja ska göra.. Jävla Nicke kunde inte vänta på mig så han får minsjäl o da ingen hjälp i lght idag!

Punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0