25 Januari

Jobbet (igen)
Här sitter man igen x) Idag fick jag t.o.m Börja med en lucka :P Så jag har precis städat toaletterna, vilket jag annars skulle göra innan jag gick hem, så kan jag ju sluta liiiite tidigare =)
Sen läste jag lite i  Naddies Mommy-blogg =) http.//Naddiegoespublic.blogg.se

Igår blev det sent! Vi paclade ner allt vi kunde igår från vardagsrummet (i gamla lght) När jag kom hem från jobbet så hade Nicke tagit ner alla sina högtalare o ställt dom fint i ett hörn <3 Duktig =)
Iaf så blev vardagsrummet färdig tapetserat förutom den väggen som är fond eftersomd en tapeten var beställningsvara och kommer på tisdag eller onsdag =) Ni vill ju inte veta vad vi betalade per rulle för fondtapeten!! >_< Men jag berättar det ändå :P 1195!! Tur att vi bara ska ha 2 rullar xD
Idag är det snöstorm =P Så det blir att lägga hallgolvet och hoppas på att stormen lägger sig till ikv/imorgon.

När jag slutar idag (12) så ska jag o svärmor ut o koll apå Gardiner =)

Nu har jag o göra däremot!

Kisses

Kommentarer
Postat av: naddie.

:D

2009-01-26 @ 08:06:55
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0