18 Januari - Update

Hej igen..
Nu har vi preci skommit hem från nya lägenheten ;)
Vi köpte ju nya lampor på Ikea, "Knubbig" heter dom.. Satte upp dom i fönstrena mot vägen.. En rosa till vårt sovrum och en svart till gästrummet/kontoret :)
Sen har jag även skruvat färdigt lådsektionen.. =) Gud va fin den blev.. Och asskönt att den stänger sig tyst.. Så man slipper höra smällar om man råkar ta i för hårt =)
Sedan började jag med ett väggskåp bara för att se hur det blev, jag gjorde bara själva skåpet för jag orkade inte leta upp luckan bland 60 lådor xD Så det får va till imorron kanske ;P
Sen, eller rättare sagt de första vi gjorde över huvudtaget var att slita ner väv-tapeten.. Så nu är den nere och rummet blev MYCKET större!
Nu ska jag krypa ner i sängen hos min sambo som ligger o klagar på att jag sitter här.. God natt på er!

  Vårt sovrum med nya lampan =)

 Nya lampan.. Ser röd ut, men den e rosa =P

 Gästrumslampan =)

  Nicke river väv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0