12 Januari

God morgon i det fina vädret! :)

Nu är det tö ute och snön droppar bort.. Tycker faktiskt att det är skönt.. :) 

Igår blev vi så gott som klara med sovrummet :D Bara lite fin puts idag som dom ska göra, sätta fast listerna, dra en telefonkabel, och sätta fast knopparna på garderoberna :) 
Lovade ju er bilder från renoveringen, och varsågoda :)

      
    
     

Så va tycker ni nu då? Klicka på bilderna, så blir dom större :D

Jag blev iaf helnöjd :) Imorgon ska vi säkert börja att slita i hallen :) Naaajs.. Vi ska köpa köket till helgen, Nu fick jag ett erbjudande från Ikea Family.. Jag får ett köks-set 7 delar (värt 499:- ) gratis när man köper kök för minst 10.000.. Tack för de :)

Igår beställde jag ett träningskort på jobbet.. Det stod att även vikarier fick ansöka :) TACK :D 

Kommentarer
Postat av: kajso

det blev skit bra gumman..

2009-01-13 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0