Val..

Vilken tycker ni är bäst av filmerna?? =D

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Jag var nog ett ganska normalt barn =P
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Sol. sol, sol!!
3. Vad tror du att du gör om 5 år?

Jag vet faktiskt inte.. Det kommer att bli väldigt spännande!
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Väldigt ofta! =P
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

George Clooney, eller Persbrandt x)
6. Hur är du klädd just nu?

Mjukisbyxor o kofta plus mössa xD
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Gjorde väl som alla andra, var ute o lekte
8. Har du åkt ambulans?

Naj.. =P
9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Isbjörn :)
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Spanska =P
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Ja. Malmöfestivalen, RixFm Festivalen, Gatufesten, Hasslöfestivalen x)
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Tränat!
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Hahaha.. Jag tänker bara på vad Mia sa att hon fick i julklapp av sin svärmor xD HAHAHAHAHAH
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Naj :/ Eller jo, det beror på var dom ringer ifrån.. Om jag inte vill ha vad dom erbjuder brukar jag låta dom mala på en stund, sen lägger jag på =P
15. Vilken film såg du senast på bio?

Benjamin Buttons Otroliga Liv.. Bra faktiskt!
16. Kan du nämna tre skånska ord?

Trynemjöl, Fubbick, Hossa
17. När känner du dig som snyggast?

På dansgolvet x)
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Naj =/
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

När Biffen o Jag skrämde Lord o Calle.. GLÖMMER DE ALDRIG xD
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Nån på Radion..

Dessa frågorna har Rebecca gjort.
Gör dom du med :) Hade varit kul och se vad andra skriver
Skriv gärna en kommentar om/när du gjort dom ^^


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: haha de e sant :P

2009-02-25 @ 18:51:08
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Jag har gjort en bild och sen lagt in den så att den alltid läggs in. Man kan även lägga till den som vanlig bild och lägga in den varje gång :D

2009-02-25 @ 20:30:27
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag fick gå hem och hämta, fattades 10,50 rofl



HAHAHAHAHAH min julklapp! Jag ska nog göra den ^^

2009-02-26 @ 11:53:47
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0