Fredagen den 13 Februari

Just ja.. Det är ju Fredagen den 13! Jag e hemma från jobb idag med.. Lika bra att inte smitta nån.. Springer liksom fortf på toan då o då. Vi va tvugna att åka o handla igår.. Skulle testa.. Men de slutade med att magen bubblade o jag fick leta toalett :P Det går bra sålänge jag ligger i sängen.. När jag reser mig blir jag yr o helt utmattad :S

Kommer inte ha nån otur idag för det hade jag hela onsdagen! >_< Det stod ju tom i mitt horoskop att det skulle bli en Otursdag.. Åkte ju o handlade efter att jag slutat jobba (läs; Efter jag kommit hem, dammsugit lite, fått blombud o att Kehab hämtat diskmaskinen) När jag står i Lindex provrum, tror ni inte att jag får näsblod??!! Rotade i fickorna i blindo eftersom jag stod med näsan i vädret. Hittade en gammal kupong från Coop, knycklade ihop den o stoppade upp i kranen. Stod i provrummet i några minuter med förväntan att det skulle sluta blöda. Jag kunde ju inte gå ut med en kupong hängandes ur näsan! Gick snabbt ut från Lindex och mittemot fanns ett café där jag roffade åt mig en servett.. Fick X antal konstiga blickar när jag gick med nåt vitt i näsan =P Sen på eftermiddagen blev jag ju sjuk.. Jippie vilken dag =)

Längtar till imorgon! :D Nicke får planera vad vi ska äta, jag har planerat allt annat! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0