5 Februari

I'm alive!! :D
Jag lever gott folk! :D OCH vårt internet funkar idag redan! :D Det skulle egentligen börja gälla imorgon men vem klagar?? :D Känt mig ganska handikappad.. Har fått ringa brossan o bett han kolla upp saker xD haha.. Vad glad jag blev att det funkar!! O GUD va många bilder jag har att lägga in!! >_<

Men nu kanske ni undrar hur renoveringen går?? Jo, Balkongen är inglasad, hallen är så gott som klar (endast en vägg och en skåpsdörr kvar att tapetsera + utbyte av proppskåp) Köket är rivet..Sen har vi nog inte hunnit med nå mer på en vecka :D Men min man e duktig må ni tro :D
Igår var jag o shoppade =)

Det blev

  • 4 böcker - Mias systrar - EgoGirl (Carolina Gynnings) - Snälla pappa, Nej! och Vingklippt ängel
  • En kofta
  • Ett par skor
  • Lite Alla Hjärtans dag prylar <3
  • 2 tavlor med stadsmotiv (älskar sådana)
  • Trimmer till Wille (eftersom han ska bli korthårig till sommaren. OCH JAG VILL SLIPPA ONÖDIGA KOMMENTARER FRÅN FOLK SOM HAR EN ANNAN ÅSIKT...! Jag ska klippa honom till sommaren PUNKT SLUT!)

Btw!! Min träning går hur bra som helst!! Har gått nu på alla pass som jag skulle, 2 ggr i veckan.. Så jag e på Sunda stigen just nu! :D Imorgon blir de en sväng i gymmet. Ska prova på lite av maskinerna :D CREDS FOR ME!

 Nu ska ja nörda lite bilddagbok.. KISSES!!


Kommentarer
Postat av: Linus

Tack! =) Allt bra i den nya lägenheten?

2009-02-05 @ 20:30:05
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0