25 Februari

Löning? I wish
Inte förrän på fredag för mig! =P Fredag då jag förhoppningsvis ska hämta bilen =D Gud, har drömt om den jävla bilen hela natten xD När jag körde, tog kort på den, visade upp den på Fraktarn m Russin <3.. xD hahaha.. Ja, herregud.. ;P

Jag har inte kört igång med dom där figurformade pillerna än.. Men jag har köpt en våg! Nu fattas bara måttbandet så ja kan mäta midjan! =P För det var ju figurformande, så ja tror inte man går ner nånting =P (Kan ju säga att jag dog o fick HLR när jag såg va vågen stod på)

Ne hörrini, Nu gråter Wille i sömnen, ska nog gå ut med honom.. Har börjat med nåt nytt nu när jag e hemma.. Vaknar, sen sitter jag här o vaknar till, sen går jag en halvlång promenad med Wille, INNAN frukost! =) Smart va? :)


2 dagar!!

Kommentarer
Postat av: martine

heeej, haha visst är det rätt, jag uppdaterar så fort ngt händer :)

2009-02-25 @ 11:59:17
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0