23 Februari

Fuk. :(
Jag e fuk :( Har fortfarande inte kräkt.. Men jag mår så jävla illa.. :S Kommer fortfarande som vågor.. snart går jag fan in o stoppar fingrarna i halsen..!
Kattafan har börjat löpa.. Hennes första löp.. Jag blir tokig på henne.. Skriker som en galning och äcklar sig på golvet xD
Kollar just nu på reprisen av Melodifestialen för att dränka kattens skrikande xD Fast vissa bidrag låter ju nstan likadant. Haha.. Ni som kollade på det.. Va tyckte ni? =)

Va dyrt de e att kastrera en katt! Djurkliniken tar 1050 :- Och sundsvalls vet tar 1000. Nicke ska ringa imorgon kl 8 till Berguven brevid mitt jobb o höra vad dom tar! hoppas att det e billigare :P

Molly är så jävla duktig! Good luck..! =)

Ha de bra fina flickor o pojkar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj jisses vad dyrt det var hos er! Nu kostar det visserligen typ .. 900 ? hos min vet.. Är inte säker, men mongot har inte löpt än ändå. Antar att jag lär hutta ut henne från balkongen är hon väl gör det?

2009-02-24 @ 11:31:50
URL: http://parentesunge.blogg.se/
Postat av: Anna B

Är det dyrare att sterilisera än å kastrera? för fellan kostade ju bara 500 :)

2009-02-24 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0