22 Februari

Ett tag sen..
Jag har bara jobbat. Men det skulle jag aldrig gjort :/ Nu har jag ont i armbågen och åkt på en andra släng av magsjuka!! >_< jag tror jag går i pension ist! :(
Nu sitter jag i soffan med benen i startposition mot toan ifall ifall.. Magen åker karusell.. : / Skulle jobbat idag till 4, men gick hem vid lunch! Igår va de ju helt kaos på jobbet! >_< Jobbade ju kväll igår. o då va en tvungen att gå hem för hon kräkte.. >_< Jaha, en man kort JIPPIE. Chefen ringdes upp, och hon fick komma ut o jobba minsann! För det var ingen vikarie som ville/kunde.. Så jag tog telefonen o sa till na va hon skulle göra.. Jag var endast med ordinarie personal igår och dom betedde sig som om dom inte visste vad dom skulle göra och la allt ansvar på mig :S Men det löste sig till slut.. Men ja tror ja får nå bryt!
Nu är jag sjukskriven en vecka iaf! Skönt ska det bli! fast egentligen hade jag ju hellre varit frisk, men kommer aldrig bli bra i armen om ja håller på såhär.. !
Nä ni.. Ni får ha det så bra! Får se, bloggar nog igen imorgon.. Har ni tur så kanske ikväll ;)
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0