18 Februari

Home sweet home =)
Idag har man jobbat.. (som vanligt..) Jag har inget liv :P Men imorgon är jag ledig, och GUD va skönt det ska bli! =D
Nu är Nicke iväg med Bettan o ska laga henne lite. Vi har ombesiktning senast imorgon annars körförbud! : / Så dom ska byta spindelleder plus vänster bakhandbroms =) Så nu sitter jag här i min ensamhet med djuren.. (som bara ligger o sover för en gångs skull =P) Skulle egentligen åkt med Russin, som ska köra lastbil till Härnösand. Men hon skulle ha med, jag citerar; "En tjock gubbe som pratar mycket" Haha.. Nej tack sa jag då :) Men hon skulle höra av sig när hon kom hem =) Nicke o dom är nästan där Russin bor. Så hon kan ju komma o hämta mig o sen kan vi leka hemma hos henne sen kan ja åka me Nicke hem :)

Nu ska ja läsa tidningen o lägga mig i sängen o kolla TV.. Eller så funderar jag på att renovera lite i köket =) Slipa nån vägg eller nåt :P

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Jo den påminde lite om den faktist. :P

Jag tyckte den var riktigt bra o en härlig film.

Kram

2009-02-18 @ 21:13:37
URL: http://tiildah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0