4 December

God kväll..
Mätt som få är jag just nu.. Ätit supergod smörgåstårta..! :D Gosh va gott det var.. =)
Man får unna sig sånt ibland som mamma sa ;)

Igår.. Ja hur gick intervjun? Jo, den gick som den skulle :D Fick viket.. Och tanten blev kär i mig. ;) Hon sa att hon hade första tjing på mig som vikarie.. Jag fick inte gå till nån annan om hon behövde mig. Nee, de e lugnt sa jag ;) Och hon e rökare så det andra vi gjorde var att vi tog en cigg ihop.. Kan det bli bättre? ^^ Haha
Så på tisdag ska jag dit och jobba.. Då ska jag även färga hennes hår.. =) Överlycklig blev hon när jag sa att jag kunde färga det till henne :D Jätte trevliga var dom och hade världens finaste, men busigaste Amstaff.. Så honom får jag även se mer av.. Gud vilket muskelberg han redan var.. Han var 16 månader och var bara full av muskler. Och energi, för att inte tala om energin! Gud alltså :P Ja, det ska bli väldigt spännande detta.. ^^

Sen när jag körde hem, ringde jag in till radion o tävlade med Intron.. Jag hörde absolut ingenting i min telefon, så missade typ 3 intron. :S Och så fick jag höja radion och då blev de rundgång, men de sket jag i. för ja hörde iaf låtarna då ^^ Men ett rätt fick jag , så jag vann 100 kr på Coop Forum i södra Berntstorp ^^ Yaay.. =)

Nu äre snart idol.. Ska sticka och handla lite nu innan.. Hoppas ni får en mysig fredag. Och just det..! Vi ska ju se Flickan som lekte med elden också idag =)

Kommentarer
Postat av: frida

lägg till mig på msn är du snäll, skulle behöva prata med dig. [email protected]

2009-12-06 @ 16:16:37
Postat av: Daniel

Vad gulligt!



WOW grattar till jobbet!! Vilken charm du har!!

2009-12-07 @ 22:50:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0