29 December

God kväll =)

Idag har jag vatt hos frissan och blivit av med äckelutväxten ! =D Finally ! Sååå fin i håret jag e nu =)

Idag hade vi även kalas för Mamma som fyller år =D Så släkten har vatt här och det var spel o grejer.. Väldans kul =) Och nu på kvällen när alla gått, så spelade vi Plump =)

Imorron e det jobb och när jag kör hem ska jag inom Center Syd för jag får pengar imorron.. =) Så då ska jag in o se om där e nå kul till Nyår =) Och så ska jag på bolaget och så ska jag lösa in min lott, för jag vann ju förra onsdagen på Uppesittarkvällen.. ^^ Jag vann en ny lott så jag måste spela imorron igen xD Haha.. Jaja, de e ju alltid nåt ;)

På Nyår ska jag hem till Mia ^^ Blir bara hon och jag o våra hundar.. =D Vi ska laga 3 rätters.. Eller ja, hon ska laga och jag ska hjälpa ;) Hon som kommit på huvudrätten men jag kan ju alltid fixa förrätten för den va ju min idé.. =) O så ska hennes snälla mamma fixa efterrätt till oss.. Men om ja känner mig själv så kommer jag nog inte tycka att de e gott, så jag ska köpa nåt litet extra ifall ifall ^^

Så imorron blir en busy day =)






  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0