28 December

Heey.. Really long time no see.. =P Fan va kass jag e =P

Idag åkte Mogge hem igen iaf =/ Han kom ju för en vecka sen.. Och vi har myst, firat jul, umgåtts, gått ut nyktra.. HAHA.. Omg ^^

Julklapparna jag fick:
* 200 ;- - Farmor
* Kamera - Mogge
* Snapsglas - Mamma & Stephan
* 1 TB's Bärbar hårddisk - Mamma & Stephan
* Tid hos frisören - Mamma & Stephan

Japp! Imorron 15.30 ska jag bli av med min äckliga halvårs-utväxt! =D Yaaaaay ska bli fin igen =) Slippa diademskitet oxå ^^

Detta vann jag på julklapps-spelet:
* Äggkopp, sked och värmare (Skit cool)
* Toblerone
Och så fick jag ljushållare som Stoffe inte ville ha xD Man kan aldrig få för mkt av värmeljus ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen.. =)


Pengar rullar in som de ska - Det går bra nu . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0