12 December

God kväll i stugan =)

Igår var jag hos moster och badade 4 katter.. Dom vi ska ha med oss imorron till Gbg.. Kl 4. åker vi ju som sagt.. Jag e faktiskt trött nu, så kanske en liten powernap inte hade skadat.. Men först väntar duschen =P

Igår var jag även på dagiset och kollade när mina kusiner gick Lucia =) Thea blev först lite rädd för hon såg inte oss. Men sen när hon såg mig skulle hon tvunget sitta i mitt knä, men de fick hon inte. Då blev hon ledsen och för att inte göra nå större drama så fick hon sitta i mitt knä iaf.. =P Här e en film där hon sjunger "En sockerbagare" ^^ Klantiga jag, filmade först på sne >_<

När barnen sjungit öppningslåten; Natten går tunga fjät.. Så chockades jag och Emma av att Noah gick iväg. Då hade han fått i uppdrag att tända det första ljuset =D Så duktig han var =)  Här får ni lite skönsång av dagisbarnen och Noah, när han tänder ljuset =)

 

Här kommer lite bilder från kattbadningen ^^

Här badas fina Mason =)

Här badar jag Oliver.. Min favorit :D

Sen blev det söta Ozzys tur. Vilken stil ^^

Syster Olivias tur. Så otroligt söt. Men Oliver e min favorit ;)

 

Moster kommer döda mig nu men jag e bara tvungen!

Hahahaha..!

Wish us luck until tomorrow! =D


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe vad gulligt!



Nu har ni rena kissor!

2009-12-16 @ 12:32:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0