2 Augusti

Holy crap..! Det är redan augusti!! =P Nu är det lite mindre än 2 veckor som vi ska till Skåne!! (Förhoppningsvis.. Men jag vill inte tänka i dom banorna för tänker jag positivt så går det vägen!)

Idag har jag o Nicke varit tillsammans i 1 år o 11 månader! Om 1 månad har vi varit tillsammans i 2 år! Jäklar va fort tiden går.. Kändes som om det var igår som vi satt på resturangen och firade 1 år =P Eller den dagen vi sågs första gången.. =) Jag älskar dig Nicklas.. Vad du än tror och hur dum jag än må vara, så älskar jag dig över allt annat. Du är mitt allt och jag vill aldrig förlora dig.. Vi ska klara det här. Det är bara en liten storm som måste ridas ut... Vi kan de här..!
Jag sitter på jobbet.. Lugnt o skönt som vanligt.. Inge att göra.. =P Tror att jag ska gå och lägga mig i vilorummet med en tidning.. Blev bara 4 timmars sömn...>_<

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS <3

2009-08-02 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0