Kvällsupdate.. :)

Hej..
Jag mår inge vidare.. =/ Halsen har inte blivit bättre. o jag e seg i kroppen o huvudet e tungt.. Har ont från öronen o ner i halsen.. Bara jag inte får öroninflammation.. Men jag skiter i hur ont jag har för på Lördag SKA jag se mange Schmidt.. SÅDESÅ..

Nicke sitter o glor på en skittråkig film, så jag funderar på att gå o lägga mig.. Tack gode gud att jag inte ska jobba imorron.. =( Ska försöka sova ut.. Sätta mobilen på ljudlöst o lägga den nånannanstans.. =/

Har läst ut min bok "Emma, Mias dotter" som är den 4 boken efter Gömda.. Den var oxå bra, men den upprepade samma sak hela tiden.. Men absolut läsvärd..! =D Nu har jag börjat på Carolina Gynnings "Ego Girl" Har kommit en liten bit och jag gillar den skarpt! =D Så läs den!

Vi hyrde en film innan.. "The Strangers" Satt bakom kudden hela tiden.. Ganska bra och baserad på en verklig händelse..!

Nu kryper jag till kojs! Puss o Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0