Kvällsupdate.. :)

Gud.. :) Har varit o storhandlat för ett tag sen.. Va sååå skönt.. Nästan ingen i affären.. Vi kom dit vid 21.10.. Gick i sin egen takt, ingen annan som stressa på en.. =P Så nu e kylen full! Blir najs nu när mamma o dom kommer.. PÅ TAL OM DET!!

Ringde hem till mamma innan.. INGEN som svarade.. Konstigt.. =S Ringde hennes mobil; inget svar.. Nicke sa, dom e säkert redan påväg.. xD Ringde till Stephans mobil, han svarade.. Men så sepade min mobil sig så jag fick lägga på.. Ringde upp igen.. Mamma svarade, Hon sa att dom va o fiskade.. KLOCKAN 9 PÅ KVÄLLEN???? hahaha.. I don't think sooo! xD Tror att dom e på väg nu faktiskt.. Nu svarar ingen i sina telefoner.. Sist jag ringde va kl 23.. :P Så har räknat ut att dom kommer om ca en timme kanske.. För i telefonen undrade hon om vi skulle vara vakna, eftersom jag sa till henne att ringa när hon kom hem.. Hon har fortf, inte ringt.. O Stephan "skulle jobba" imorron så då e man inte o fiskar mitt i natten xD hahaha.. BUSTED

Nu ska jag gå o småplocka lite till i lägenheten.. Har btw köpt påskris som jag pyntat så fint med vita, svarta, gula o gröna fjädrar plus glittriga ägg i alla färger!

Är så stolt över min älskling för att han e så duktig och händig!


Och jag vill säga STORT TACK till Mats o Marie för all hjälp med lägenheten! Ni är guld värda och jag ska laga den godaste middag som tack! =D Dom har ju redan fått dagens ros i tidningen =P

PoK Njut av Påsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0