8 April

Hejsan..
Haft dåligt med tid att blogga! =P Renoveringen tar all min tid ;P
Idag har jag fullt upp.. Håller på att tvätta, ska snart packa in allt i skåpena.. sen ska jag bygga köksbord o göra fint! =D
Sen ska vi åka o strhandla när Nicke kommer hem.. Sen ska vi städa för MAMMA KOMMER IMORRON =D wihooo Dom ska åka vid 13 ca..

Ikväll ska ja göra min första middag i mitt nya kök! =D Det blir inget lyx utan makaroner och korv ;P Men imorgon blir det stek i min nya ugn! =D

Bilder kommer imorron för min kära mamma får inte se slutresultatet av köket förrän hon kommer.. =P Så imorgon när dom sitter i bilen så ska jag lägga in bilder :D

Nee, hörri ni.. Nu ska ja sätta igång.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0