28 April

Hej alla glada.. Det ser ut att bli åska o regn! Me like <3 Kan man sitta på balkongen o chilla o kolla ! =D
Idag har jag varit o shoppat kan ni tro! =D Det blev 2 par jeans av Capri-modelll (tror jag det hette) en Jättesöt klänning som jag fick av Marie. Och ett puder som skulle vara bra i dessa varma dagar.. =D
Sen handlade jag en födelsedagspresent till min älskling! Men jag kan tyvärr inte avslöja vad det är förrän torsdag. För min sötnos är en väldigt nyfiken man som snokar här inne lite då och då x) Ska lägga in bilder på mina fynd så fort kameran har laddat färdigt sitt batteri :)

Nu ligger min man i en fåtölj o sover.. Social kille x) Ska väcka honom så vi kan laga lite mat :)

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0