24 April

2 månader till min 20-års dag! <3
Tack mormor för bok-tipsen.. Ska läsa ut dom jag har på lager, sen tänkte jag leta upp Marilyn Monroes.. Blev sugen på den! =P
Häromdagen va en kul dag!
Va o tvätta bilen o bytte däck o så.. Tog av första däcket; vänster fram.. såg hur bra som helst ut med skivorna o oken.. Sen kom vi till v.bak.. hela bromsskivan va SPRUCKEN.. :( så de blir nya bromsskivor och ok.. :(
Sen tvättade jag min fina bil o sådär.. skulle backa ut.. Mogge backar ut ur andra porten samtidigt o håller lite koll på honom.. MEN! Då backar jag in i en mega hög med träpallar.. >_< Jippie-Ki-Yay säger jag.. Så nu måste jag köpa nya baklyktor också.. har ett fint hål i ena.. xD Hade jag träffat en pall som va högre hade jag spruckit hela rutan.. :( Plus att jag fick en fin liten buckla i plåten :(

Imorron blir de fest i Roten :) Thom fyller 20 o de gör även min farmor.. =D Inte 20 då, men hon fyller 81 xD

Nu ska ja ner i tvätten..! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Nej, förstår.

Men detta är så nytt nu , att man känner sig så ego och ledsen! Men men. Som jag skriver, LIFE GOES ON!

2009-04-27 @ 19:33:46
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0