22 April

Hej i finvädret! =D
Vi har jätte härligt väder..Fick höra från Tina att de regnade i Skåne.. Då blir man glad xD
Har suttit på balkongen en stund med en kall o en nypåbörjad bok.. Läste ut Carolina Gynnings "Ego Girl" Den va ganska bra, o nu har man en bättre förståelse för Carolina o hur hon är och varför =P
Nu har jag börjat på en annan självbiografi! Jag älskar biografier, för det kan ingen annan författare uppnå än någon som har upplevt det själv. Det blir en annan känsla med boken, när en person som upplevt de, än en som hittar på. Visst, böcker som är påhittade är oxå väldigt bra. Men biografier, not a chance! De vinner i längden..!
Nu läser jag "Vingklippt ängel" Hon är en väldigt självdestruktiv tjej..Lite tjatig, men ja ska nog klara av den =)

Nu e Ugly Betty färdigt, så nu ska ja ut på balkongen igen :) Nicke e påväg hem med sista tapetrullen till köket.. Det ska bi klart idag, med sista golvbiten o sista tapeten.. Sätter förhoppningsvis in dimmern idag =)

Puss

Kommentarer
Postat av: mom

hej.....tips Rock Hudsons självbiografi o ELVIS (den har jag)

2009-04-23 @ 00:06:31
Postat av: mom

Hej....tips Rock Hudsons självbiografi ELVIS (den har jag) Marilyn Monroes .......o du som läser mycket glöm inte Gerda Antis böcker.....kram

2009-04-23 @ 00:14:37
Postat av: Em

Sv;



Hihi, nej, det ar ingen riktig kanin. Han kommer fran

IKEA ;) Fast Pete tror att han kommer till liv varenda

natt efter att vi gatt & lagt oss, hehe ;)

2009-04-23 @ 12:11:36
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Sv;



Tack sa mycket! Har vilat mig ordentligt nu & ar bara lite

om fortfarande. Det var riktigt obehagligt, men som tur ar

hande ju inget allvarligt. Det far jag vara tacksam for! :)

2009-04-24 @ 11:13:54
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0