2 April

19 månader av kärlek! 19 månader med Bejb idag! <3 My life would suck without you..

Jag vet inte om jag ska åka till Birsta.. =P Fick bladet från Ö&B nyss.. Dom hade skit fina muggar! :D o lite annat smått o gott.. Jo, jag tror nog att jag drar dit! :)

Ikväll skulle jag o Russin till Aveny egentligen, men hon e sjuk så de  blir inge.. så ja ska jobba imorron ist! =)

På kvällarna innan jag somnar kommer jag på skit bra grejer som ja kan skriva om i min blogg..! Men sen e de puts väck när jag vaknar! >_<

Aja, de kommer väl tillbaka! Va vill ni att ja ska skriva om??

PoK

Kommentarer
Postat av: tinisen

haha ja jag tycker oxå hon e skit bra :) den har jag inte hört får kolla upp den med.hihi. Grattis till era månader :Dpussss

2009-04-02 @ 14:10:45
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Anna

grattis på er russins. :)

2009-04-02 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0