15 April

God morgon..
Va F*n gör jag uppe?? Kan inte sova längre på dagarna.. Men imorse vaknade jag av att jag var rå-täppt i näsan.,! =/ O de svider lite i halsen idag med.. Beror de på att jag satt i solen hela dan, sen träna, sen sprang utan jacka? =P
Det blir de inge av med idag iaf.. För här e inte så fint väder.. :/ Men de kanske blir? Fast nu när jag kikar ut, så ser de mest ut som om de ska börja regna när som helst.. Fast de hade oxå varit ganska skönt faktiskt?

Ikväll blir de Sidsjön med Russin..Blev ju inget igår.. Vi satt o snacka skit o läste våra gamla bloggar som vi skrev från 2003 till nu xD haha.. jag skratta så tårarna sprutade xD

Idag jobbar jag 12.30 - 16.00 Jobbar medan dom andra har APT =P Haha

Nu ska ja gå o koka ägg.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0