13 April

God dag! Vi har faktiskt fint väder..!

Mamma o Stephan åkte hem igårkväll för att slippa trafiken idag.. Dom kom hem kl 6 imorse.. =P
Påsken har varit jätte trevlig.. Vi firade ju den ute i stugan på 11 pers med mycket mat o skratt! =D 

Igår hade vi en liten kräftskiva.. Älkar skaldjur.. Jag var först in - sist ut..! xD De brukar va så.. Vi har hela kylen full av kräftor så det blev kräfmacka till frukost x)

Igår när mamma hade åkt, åkte ja o Nicke o tvätta bilarna.. Men när vi kom hem igen - tror ni inte att de började regna då??! Haha.. Typiskt..

Ikväll ska jag jobba.. Fin storhelgs-OB idag :)

Jag har varit jätte duktig de senaste dagarna.. Gått en rask promenad varje morgon, innan frukost, i ca 30 min..! Va tycker ni om de då? :) Det är faktiskt jätte skönt..

Nu har vi knappt nån snö kvar! SÅ HÄRLIGT.. sommaren är på väg med stora steg..!

På fredag blir det kalas för Nickes farmor som fyller 70..=) Sen på lördagen ska jag ju bjuda Mats o Marie på mat.. Efter det blir de utgång till Aveny, där Mange Schmidt ska uppträda!! fettnajs!!!! Längtar till helgen.. <3<3

Ha en bra dag/vecka.. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0