23 september

11.21
Tvättar som en galning.. åker ju imorron :P Ska snart bärja jobba oxå . Så Nicke får hämta tvätten sen :P

Den ena av mina två vänner flyttar till Norge på måndag!! :'( Så frikkin' typiskt! Kommr sakna dig som fan kompis! :/ Men v ses igen ;P du kommer ju tillbaka : ) Men de kommer bli tomt utan dig ... : / Så vi ska ses ikväll när ja slutat jobba, så ska vi snacka skit o sådär.. För vi hinner inte ses mer innan han flyttar, för jag sticker imorron o kommer hem söndag, så de blir lite tajt, sen ska jag packa ikväll oxå xD Och imorron jobbr jag till 2, sen hem o göra vid mig snabbt som attan.. sen sticka :D

Ska ner o slänga in en maskin nu : )


Over and out



12.24
Precis suttit o kollat i bdb för ett år sen.. Idag för ett år sen så åkte jag hem efter att ha varit i sundsvall första gången.. Jag saknar verkligen den tiden.. Då man va nykär o inte hade problem.. o hur ovetande man var om framtiden... de e så man kan börja gråta....

Nu ska ja se Tredje skiftet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0