Tuesday



10.34
Igår va de husmöte mellan dessa husen som har samma hyresvärd som oss.. Vi hade ju fått en chockhöjning av hyrorna så alla började bråka med hyresvärden, sen kallades alla till ett möte (även hyresvärden men han dök inte upp) Mötet ägde då rum igår och det var precis som om jag inte bodde här :S
Alla nämnde det lixom som "Nicklas lägenhet, Nicklas hit och Nicklas dit"
MEN JAG DÅ?? Ville bara ställa mig upp och tillägga att jag oxå bor här!

Detta har blivit lite av en klagomur (bloggen) haha.. eller så är mitt liv så hemskt att jag måste klaga hela tiden. Haha.

Snart kommer Anna och då ska vi till Sidsjön idag igen :) Rätt mysigt att gå där : )

E han söt eller? I stugan..
image14




11.47
Snart kommer Anna och då ska vi köra ; ) Det e så jävla fint väder!!
Imorgon ska jag på anställningsintervju på ålderdomshemmet i Bergsåker! Här går det fort! :D

Good luck to mee : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0