Helgen...

14.01
Haha, va ska man säga.. Fredagen blev kanon!! :D Jag hade skit kul iaf. Även om vi bara var 4 men det blir vad man gör det till! Vi börja då med att käka tacos, sen kom spriten in i bilden. Vi spelade först "Vem vill bli miljonär" på DVD. Jag o Anna mot pågarna x) De va skoj, sen blev de naturligtvis Guitar Hero III som lirades. Jag och Thom tävlade lite smått och den som fick minst av oss fick ju dricka xD Och alla som fick under 90% fick oxå dricka.. jag klarade mig ganska bra btw xD
Sen blev det Allsång i Roten! Haha, vi skulle köra som Singing Bee att vi spelade en låt och pausade så skulle man sjunga resten. Men alla sjöng samtidigt ist och de va ju sjukt kul! Hahaha.. tiden gick och klockan blev mkt. Då skulle pågarna basta tyckte dom så dom gick. :/ Och då jävlar blev de för mkt för mig, så jag spydde och la mig på toa xD hahahahaha. De va asskönt!
Sen gick jag och la mig och pågarna kom tillbaka halv 5 :O dom hade badat i snön och bastat och haft sig, men jag märkte inte när dom kom hem. Haha

Sen lördagen då. Pågarna vart bakis och sega medna Anna och jag vart pigga. Thom gick o la sig nån timme och jag spela GH3 och klara bossen på Medium efter 2:a försöket. Creds for me!
Sen åkte vi hem och då blev de Melodifestivalen med Thom o Anna. Sen åkte pågarna och jobbade på Kent-konserten. Eller ja, efteråt, dom plockade undan efter dom. Så Anna och jag åkte ut o cruisa hyrbil i 4 timmar. vi åkte runt lite här och var, även till E-on-arenan där pojkarna jobbade och spionerade lite xD sen cruisa vi i Timrå lite, och i Sundsvall, sen till Timrå igen.. haha.. Jävla farande.. Pågarna hade sagt att dom skulle äta på Mc Donald's när dom kom tillbaka så vi väntade så snällt på dom vid MCD, men så ringer Nicklas 02.15 o frågar var vi e :S På MCD svarar vi, men dom va tydligen så trötta att dom onte ville ha.. haha.. Så vi körde hem igen och Jag o Nicklas somnade på golvet i datarummet.. HHAHA, sen vaknade vi 04.25 och gick o la oss xD

Söndagen sov vi till halv 12, käka frukost o sov igen till 14. då fick jag duscha o göra vid mig för jag skulle jobba 15.30 till 21.30 Så jag körde och jobbade och de va ganska kul, men ja visste ente att vi skulle käka så ja hade ingen mat, va svinhungrig :/ Sen halv 10 körde ja hem o käkade, såg Wallander och gick o la oss..

Idag ska jag oxå jobba kväll, så snart ska jag köra.. Om en timme typ.. När Nicklas kommer hem.. :/ Tråkigt...

Who needs a heart when a heart can be broken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0