På jobbet - 22 Juni

18.15
Dan före dan före dopparedan! :D I övermorgon blir jag 19. =D
Mamma ska ju komma till veckan. MEN, Jag vet inte när för det vill hon ju inte säga.. MEN, jag ringde henne igår och då var hon i GBG och va på Liseberg o allt möjligt :P OCH, när jag ringde henne innan idag så satt hon i en bil..! Tror nog att dom är p väg upp nu! Jag ringde henne nån timme efter och då svarade hon inte.. Men jag vet inte vad ja ska tro.. Den som lever får se x)

Jag sitter på jobb.. Rätt lugnt nu.. Ska snart gå o ha pratstund hos en dam :) Jätte trevlig!

Vi har hittat ett hus som vi ska titta på. Ska ringa mäklaren imorron och anmäla oss till visningen! Det är helt underbart med jättestor tomt och 4 sovrum. Köket är helt underbart med svarta lackskåp och röd mosaik. Jävligt stilrent! Så den 9 ska vi på visning.. :D Längtar som fan.. Hoppas...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0