11 Juni - Det är bara, regn hos mig

11.05
God morgon i det underbara regnet... Idag är det dags för Thom att ta studenten!
Fan, över ett år sen man själv stod där o gal! : /

Det finns minnen som aldrig suddas ut...

Mycket har hänt och mer ska det hända! för att citera, jag tror de va Fonky! Jag är upptagen på riktigt nu ;O) Nicklas o jag har förlovat oss! :D Jag älskar dig Nicklas! Du o Jag mot världen!

Förlovat oss!


Mycket som händer denna månaden! Thom tar studenten den 11;e, Robert o Emmelie gifter sig den 14;e, Mats fyller år den 22;e, Jag fyller år den 24;e.. =D 13 dagar kvar btw!! Så jävla roligt.. Jag älskar att fylla år :D Plus att mamma o dom kommer juuu :D SKOOJ! :D Aslänge sen sist! 4 månader sen.. Men de e ju ännu längre sen ja träffade mina syskon : / Saknar er som fan.. :'(

Usch nej, nu måste jag nog gå o göra vid mig, HATAR att de regnar.. Va fan ska ja göra med håret?! Det äcklar ju bara sig om de regnar.. : ( jag får ha min hatt! De blir bra dä!

Ha de så bra alla gullungar! :D Kyss

Kommentarer
Postat av: naddie.

jag har helt missat att ni förlovat er :O grattis! :) / nathalie

2008-07-02 @ 14:49:06
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0