3 Juli

13.40
Hej. Gosh va vamt de e ute :/ haha.. Klätt på mig helt fel :/
Jaha, då va man 19 :P Hade en skit härlig födelsedag med massa folk : ) Lovely.. De bästa va ju att mamma va här oxå :D she never misses a birthday xD Fick massa bra saker, som mobil, objektiv o stativ till kameran : ) o lite annat smått o gott..

Nu har Gatufesten börjat.. Vi va där igår på gratisdagen :P Som vanligt gick jag till krokarna och fiskade upp massa gosedjur.. Playboy-kaniner, en sovande nalle, en playboy-nyckelring o sen gick vi till chokladhjulet.. Nicklas o Joel tog ett nummer, 30:- för 5 nummer.. Dom vann inte.. Så provade jag efter dom o satte som vanligt på min 24.. OCH JAG VANN FAN TA mig Jordens största TOBLERONE!  Kan ni förstå att Sundsvalls chokladoman vann?! 2 fucking kilo toblerone.. Vilket Lördagsgodis! :D hahaha

Nu ska ja snart till jobbet.. Jobbar kväll som fucking vanligt..! jobbat sen i tisdags.. Bara kväll.. Men imorron jobbar jag till halv 3, sen ska i in till Gatufesten igen. Se the Ark o annat skoj : ) Fast så pissigt att de kostar :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0