22 Juli

15.19
Jobbat idag.. : ) Satan me päningar ;P
Så arg jag blev på jobb idag. Alla vårdtagare har varsen "God Man" som tar hand om deras ärenden gentemot kommun o sådär.. Så va vi ute hos en vårdtagare som skulle ha möte med sin "Gode man" (som var en kvinna xD) Men denna rentutsagt Idiot uppförde sig så dåligt mot vårdtagaren..! Behandlade honom som skit.. Så när vi kom tillbaka till lokalen så ringde jag vår chef o berättade de där.. =) Dagens goda gärning! :D

Jag har btw, sålt mina råttor :) Nu får dom de mkt bättre

Är ledig imorron :) Najs.. Sen jobba till söndag sen till Skåne på måndag! =D Längtar nå fruktansvärt, men satan va fullspäckat jag har fått..!

  • Måndag; Komma ner o ta de lugnt o sådär..
  • Tisdag; Till Kristianstad o hälsa på mina syskon : ) Sen på kvällen till Slagt med massa chicks : )
  • Onsdag; Liseberg! Vill nån gå ut med min hund?
  • Torsdag; Med kusin Noah till Skånes Djurpark, sen på kvällen till Mormor (Eller tisdag, mellan Kr-stad o Slagt)
  • Fredag; Till Biffski förhoppningsvis! sen ut
  • Lördag; 11 månader E <3 N; Ut o äta o så sen ut..
  • Söndag; Chilla o åka hem : /

mwuahah : ) Längta massa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0