10 Juli - På jobb

19.19
Sitter på jobb.. :P Har en liten rast ;P
Igår va vi ju på visningen.. ;P De va ett jätte mysigt hus, eller stuga eller va man nu vill kalla de :P De va rätt litet o rummen va små.. Men vi är ju bara två så de e ju lugnt.. men vi får ju se.. Vi sa att vi va intresserade, MEN.. Där va så fruktansvärt mkt mygg o knott.. : / Blev biten bara på de 20 min vi va där : /
Efter det åkte vi till Donken o fixade nya glas xD Nu har vi gröna o rosa : ) Sen gick jag till Universitetet och tillbaka.. En halvmil ungefär : ) Kände mig måttligt duktig..

Drygt att jobba kvällar.. Har bara kvällar tycker jag.. Känns de som iaf.. Ska jobba kväll från idag till Söndag : /

I väntans tider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0