Wednesday

12.29
Mwuhaha. Fick en check idag från advokaten ;P 284:- Yay. Så snart ska jag köra till banken och hämta ut dom. Och sen ska jag till Hemköp för jag hade tydligen fått ett paket :S haha.. E säkert min almenacka :)
Mamma hade fått brev från advokaten igår. Nu ska vi bara betala 2000-nånting till så ska kronofogden in där och ta hans saker så jag får mina pengar! Bara det blir snart! Skönt att det har satts igång.. : ) Hoppas det blir snart! Då ska vi fan utomlands!! <3

Då börjar man jobba på måndag! Skoj. not.. ahah.. bara den 25 mars blir de förhoppningsvis skoj : )

Nästa söndag är det 6 månader för mig o bejb! <3



14.44
Hemma igen.. Har vatt i stada.. : )
Först va ja ute med Wille och en runda som brukar ta 10-15 min tog dubbelt så lång tid pga att jag fick SEPEont i höften och fick halta mig hemåt, sen kom Anna utanför precis när ja skulle in. Hon hade vatt på IKEA på anställningsintervju : ) Sen gick jag in och bytte skor, sen stack jag till stan.
Jag skulle ju in på banken och då passade jag på att skaffa internetbank och så. : ) Sån fräck kortläsare jag fick, jag fick ingen antik dosa utan en som man stoppar in kortet i : ) haha.. Ballt..

Sen hämtade jag mitt paket och det var faktiskt min almenacka. Men där var fel iden :/ Jag hade vatt för slarvig ed att skriva, satte Alla hjärtans dag på den 4:e >_< CLUTZ!!
Men den va fin ändå ; )
Sen handlade jag cigaretter och snus. : ) Bejby hade ente så mkt snus, så ja hoppas ente att han oxå har handlat en dosa ; P Men då får han två ;)



20.30
Nu har vi kommit hem efter en timmes vandring runt Sidsjön. Ashärligt.. Wille och jag jagade ankor.. x) hahah
Sen for vi på Citygross o handlade gooodis : ) Och glass : ) O annat som bejb handlade..
Nu kom Thom o bejb o han meckar med Thoms data som muppar sig..
Snart är det Lost : ) Längtar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0