Vad ska man göra?

22.58
Så har denna dagen gått och nu är det helg. Rätt skönt. Vi slappade med pizza innan, mumma. Sen drog bejb iväg mig o jag fick glass x) sen har vi cruisat rundor. Satt på fraktarn ett tag med Matte, sen när vi precis kommit hem skriver Anna, som kört Thom till krogen, Jag är på fraktarn nu. Vad gör ni?
Crap. haha. Så jag ringde henne och hon kom hit. Hon gick för en stund sen och nu ska vi se på Titta vem som snackar nu.. Asbra x)

Tack och Godnatt



14.46
Crap. Innan när ja satt här hördes en duns från balkongen. Då slog det mig; Fan, katten stack.
Jag o Wille kollade på varandra och reste oss samtidigt. Men sen slog det mig återigen; Det kan ju såklart inte vara han.
Men det välbekanta ljudet av en katt som hoppar ner från balkongen satt kvar. Så jag gick ut på balkongen och mkt riktigt hade det varit en katt.. Han gick nedanför precis som om inget hade hänt. Kattajävel... tänkte jag.

Man har bara inte vant sig...



13.04
Nu tvättar man och står i. Har renbäddat o städat lite. Har oxå sökt lite jobb idag, ett lagerarbete som var extra och på Hemglass. Haha. soft jobb ändå. Köra runt o tuta o sälja glass till lättlurade ungar som tjatar på sina föräldrar x)
Jag försöker att inte tänka så mkt på honom. Men det är så tomt. Men jag har iaf bestämt mig. Jag har OXÅ rätt att bli lessen, att sakna honom osv. Varför skulle jag inte? : /

Nu ska jag ut i solen och sätta mig : )




10.24

Grät mig till sömns inatt. Ingen katt kom och hoppade upp och la sig på min mage. Det var så tomt!
Men har jag rätt att bli lessen över honom? Det känns som om jag "stjäl showen". Att inte jag får vara lessen. Men jag saknar honom oxå. De var ju mig han kom till på morgonen, de va ju mig han sov hos. Det var ju jag som matade honom. Får inte jag lov att vara ledsen då? Eller ska jag bara vara den som tröstar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0