Tuesday

08.28
Hmm.. :S Bredbandskillarna var här nu.. Kluddiga jävlar.. Dom började att prata med mig om det där.. med mig !! :S Jag sa bara att jag ente fattar sånt och då blev han lite irriterad.. Så jag ringde Nicklas så fick han prata med honom.. Så nu ligger där en hög med kabel i hallen och en dosa som Nicklas själv ska mecka med :S

Wierd säger jag bara! :/



16.35
Alone.. Iaf här inne ;P Bejb lagar middag för en gångs skull ;P Jag har lekit med Anna hela dagen : ) Vi hade asskoj x) Vi sminkade oss så jävla fult, sen satte upp håre ännu fulare xD Kommer snart in bilder på bdb x)
Sen mitt i allt ringde Nicklas o sa att han o hans arbetskamrat skulle komma o dricka kaffe. JÄVLIGT bra första intryck! >_< Men tur att jag hade nåt sånär normalt utseende just då x) Hade han kommit lite tidigare så hade jag dött x) Annas frilla dödade alla x) HAHA. Hon tuperade upp de RIKTIGT mkt.. asskoj..!

Hungry...

image6

image7

hahaha.. För fler bilder.. Kolla http://Stenis.bilddagboken.se


17.52
Nu är jag mätt! :) Bejb hade lagat schnitzel, pommes o creamy pepper sauce. :) Duuktig.. Så fick jag inte kolla när jag gick in o när jag fick titta så va där ett kuvert :D Så öppnade jag de så va där ett hjärta där i som han hade klippt ut o skrivit massa! :D aaaaaw!!!
Älskar dig så mkt Nicklas Kårvall! :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0