Sunk-söndag..

18.37
Jag e så förbannad.. >_< Här bor en äckel-kärring i grannhuset.. OCH HON ÄR STÖRD.. Ni kan kalla mig va ni vill om detta but IDGAF!
Hon hatar mig och älskar Nicklas.. Alltid när hon ser mig så ja whatever. Men så svärmar hon kring Nicklas och det har vatt massa tjafs om det.. Så nu häromdagen va ja hos Marie och permanentade hennes hår. Så kom äckel-kuken och började snacka om att de ska bli husmöten ang hyreshöjningen o sånt. och jag hörde allting om vilken tid och dag osv. Så ringer hon på idag så öppnar jag. Så besviken hon blev.
Hon: Heej, e Nicke hemma?
Jag: Mmmm, Nicklas!

Sen frågar den dumme jäveln honom om hans mamma har berättat för honom om mötet.. MEN JAG DÅ? Är jag döv och förståndshandikappad som inte har berättat det för Nicklas? Det måste jag tydligen vara. Jag bor ju bara under samma tak och i samma lägenhet som honom, men nej, varför skull vi prata för det?!

Jag blir bara så förbannad!! de e så mkt som ja stör mig på, och jag har fan ente gjort nånting mot henne så att hon kan bete sig så? :S Är det bara så att hon är så jävla avundsjuk? Eller var fan är det felet ligger nånstans??!!

Käkade pizza idag med Matte o Nicklas : ) Mys. Sunk-söndag.. x) Men de e så synd om pågarna idag, för dom fick en astråkig nyhet imorse. :/ Deras kompis hade tatt livet av sig inatt, efter att han vatt med Matte o några till på krogen.. :/ Suck.

SISTA LEDIGA DAGEN IDAG >_< Orka jobba imorron. Aja. Hoppas de blir lite roligt iaf. O ja ska fan skriva på papper INNAN jag börjar jobba denna gången. ska fan inte bli som sist : / Hoppas de heller ente e nån innestående lön för då börjar jag ju gråta :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0