Söndag...

11.40
Morrn' morrn'.
Rise and shine everybody...
Gårdagens sista händelser;

  • Melodifestivalen
    Matte kom och såg det med oss. Denna omgången var ju faktiskt ganska bra.. Mkt bättre än förra gången iaf. Jag hade rätt på alla som gick vidare till andra omgången. Men e de så konstigt, ofta man skickar "Razborka" vidare som svenskt bidrag. Hon va ju sjukt dålig. O sen Jimmy Jansson wannaben? wtf?! Och Jan Johansen wannaben.. WTF?!!
    Heja Sanna Nielsen. Men jag ville hellre att Kebabpizza Slivovitza skulle gå vidare än den jävla "Just a minute" Påminde ju bara om Mika.. >_<
  • Ut och cruisa
    Efter melodifestivalen skulle Matte ut o cruisa. Thom ringde när Matte kört, dom skulle oxå in. Så vi stack oxå in. ;P Stod på fraktarn o snackade till halv 12. Hade så jävla ont i huvet
  • Hem och duscha
    Alla stack så vi stack hem och duschade länge. Det  var skönt mot min huvudvärk : /

Nu är bejb ute med Wille.. ; P Jag ska gå och göra vid mig. Somnade med blött hår = INGEN BRA FRILLA!
Bejb ska hjälpa sin fassa nu i garaget, så ja får ta hand om mig själv : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0