Alla hjärtans dag...

Och vilken dag det varit... Blandad av glädje och sorg...
Det startade med att telefonen ringde klockan 9. Trött som jag var svarade jag och då var det från Momenta, där jag sökt jobb.
Han sade att jag skulle ringa Svetlana som då var rekryterare. 30 minuter efter ringde jag då den här Svetlana och hon sa att jag var välkommen den 25 för introduktion osv. Det tackar vi för. Så nu har jag fått jobb..

Sen vart posten försenad. Då var man deprimerad för det.. :/

Bejb kom hem kl 10, vi åt frukost/lunch och sedan bytte vi presenter : )
Jag fick en efterlängtad hårfön av honom och han fick sin specialbeställda case, vilket tydligen uppskattades ; )

Klockan 14.30 åkte Nicklas och Mats iväg med Neo för han skulle avlivas.
Hela gårdagen och natten kräktes han jätte mycket och han bajsade på golvet vilket han aldrig gjort innan. Han var jätte dålig, andades knappt och kunde knappt röra sig. Så Nicklas ringde vet, igår och vi fick en tid idag (!) kl 3.

Men nu mår älskade Neo mkt bättre och han har inte ont mer...

Eftermiddagen gräts det ganska mkt och vi var allmänt trötta på livet. Sedan åkte vi och handlade, käkade middag och nu sitter vi vid varsen data och nördar oss..

Suck säger jag bara...
image2 
Vila i frid kompis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0