9 December

Hej! 
Lonely, I'm Ms Lonely.. I have nobody..
Nicke e i Åre.. :/ Åkte igår.. Blir borta gud vet hur länge. :( Idag har jag tvättat =) Vilket liv jag har! x)
Nu sitter jag o väntar på Desperate Housewives! :D Sista avsnittet för i år! Tur att man jobbar nästa Tisdag-kväll så man inte hade missat nåt ;) 

Gud va alla har fått barn o väntar barn! Inget illa menat, absolut inte, men e chockad att så många man känner ska ha barn nu :P Va fan, Va de strömavbrott i hela Skåne under en period eller? xD Inte här uppe i allafall! Här e de torrt som i öknen... >_<

Vet inte vad mer jag ska skriva... Jag har städat idag oxå :) Yaaay for me =) 

Mamma kommer om 11 dagar =) 

Julafton om 15 dagar <3 


God kväll... Efter att jag skrev innan så gick jag o duschade, sen ringde Nicklas.. Han vet inte heller när han kommer hem.. Men han sa att han saknade mig o ville hem så fort som möjligt :D Han gick o la sig vid 9 för kl 2 inatt kommer det ett paket till dom som dom ska mecka ihop eller va de va, sen tidigt imorron bitti kommer maskinen som dom beställt :) Så förhoppningsvis kommer han hem imorron! :D

 Nu väntar Wille, sen sängen där ja ska smygkika på OZ x) Imorron är de jobb :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vem e nu gravid :S

2008-12-11 @ 01:23:20
Postat av: m--m--

varför har du nu bytt ut den bästa bilden(lugg)bli nu inte sur för man kommenterar för då slutar jag skriva(om de e de du vill)

2008-12-11 @ 02:09:09
Postat av: m--m--

vill du höra Annica på radio Kristianstad "salt&peppar eller de va "peppar&salt" i efterhand man kan lyssna 30 dagar efteråt (2 december)men de vill du väl inte........

2008-12-11 @ 02:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0