5 December

Hej :)
Är hemma på lunch.. Sen ska jag sitta en timme hos en o ha Social samvaro :P
Hade nominerat Nelly till en Lussekatt-tävling i Sundsvalls tidning.. Men hon gick inte vidare :/ Bilden va ju asbra, men en annan kattunge som va i luften gick vidare.. :( Jag vinner aldrig något..

Vem är du, som kommenterat mitt senaste inlägg? Snälla, när ni kommenterar så skriv era namn! :( Blir svårt att veta vem de e då.. =P

Nee, nu ska ja ta de lugnt en liiiten stund till.. sen ska jag fara :)

Ikv btw, så ska ja ut med Nickes jobbarpolare.. SKOJ.. Jag e YNGST >_< Jaja. de får ju bli vad man gör de till x D

KISSES <3

19 dagar till Julafton <3





Fuck it all.. Nicklas e fast i Iggesund.. Blir inget ikväll.. Alla får åka hem UTOM han.. Blir så jävla LACK!!! Tackade nej till Julbord idag, o tackade Nej till kalas BARA för att Nicklas ville att jag skulle  med.. Men nu får jag sitta här själv.. ÅÅAARARFGISHVSIOHAVASVO... så känns de nu..
Nu ska ja bara sitta här o sura! Fuck it ALL...



Change of plans! I'm out of here!!


Kommentarer
Postat av: Angelica (hon som iaf skriver sitt namn;)

Hej dar tjejen!

Long time no see. Svedla ar ett annat ord for sverige sen om ni har ett minisverige i skane det ar era bekymmer och en helt annan femma. Hur ar allt hemma i sundsvall? fortfarande kvar pa hemtjansten?

2008-12-08 @ 14:34:24
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0