24 December - JULAFTON <3

God JUL alla!! :D
Vilken fin dag det är! Solen blänker i snön.. Myyysigt.. Håller på att göra vid mig nu.. Ska snart locka håret.. =) Öppnade farmors julklapp på morgonen.. Som vanligt :D Fick 3oo:- och 2 trisslotter utan vinst ;P

Igår spelade vi Bingolotto ju. Jag vann på första spelet på ena lotten (hade 2) då vann jag 2 Sverigelotter ;P
Sen på 4:e spelet vann jag en ny Bingolott på andra lotten =D Så nu måste jag spela på Uppesittarkvällen innan Nyår oxå ;P Kan ju bli skoj ;P Alla vann utom Nicke o Stoffe xD Haha

Sen spelade vi ju klapp-jakten oxå.. O vem vann där då? Jo jag ! Med 4 paket xD

Nu är min tång varm.. så allihopa ,GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0