19 December

Morron..
Haha, nee.. Vaknade vid kvart i 11.. Mamma ringde strax efter.. Dom ska tydligen åka inatt vid 3 =) För dom kommer ju IMORRON :D Men jag kom på att åker dom vid 3 är dom ju i Sthlm vid 7.. Inte så smart :P Så antingen får dom åka tidigare, eller senare.. Men jag jobbar imorron 7-12 :P Men nån timme kan dom ju klara sig.. =)
Ska bli kul att ha dom här iaf :P

Haha., för nån timme sen ringde de från skyddat nummer hit.. Så svarade jag , så sa den andre; E Nicklas hemma? (En kille, han sa de jätte fort) Nee, sa jag han jobbar... Jaha, sa den andra..Detta va Martin från Sundsvalls-polisen! (då blev jag lite rädd o tänkte va har Nicke nu gjort?) Vet du om han har blivit av med en massa militär-saker? (så va de ju såhär att vi hade inbrott i källaren får ett halvår sen kanske, men vi har inte anmält de eftersom vi inte visste vad som saknades..) Jaa, svarade jag så berättade jag om inbrottet o så.. Så han bara jahaa.. Nä, men vi har hans militärsaker här.. Odu, vet du om han har en storebror som har probloem med polisen? frågade han.. Nee, svarade jag, han e enda barnet.. Jaha, för vi har en annan Kårvall som har problem med polisen. (Vem kan de vara) Så gav jag polisen Nickes jobbnummer..

Pratade med Nicke senare o undra va polisen sa..Dom hade gjort en husrannsakan hos en kille, så hade dom hittat Nickes saker.. Haha.. Så där kan nog ligga mer som e vårt x) O den andra Kårvallen som va kriminell e typ Nickes pappas kusinbarn xD Ja herre gud..

Nee, nu ska jag käka frulle för d ehar jag inte gjort.. Sen står de stor-städning på schemat.. Plus handla julgran!! :D

5 dagar till Julafton <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0