17 December

Hej alla. Gu va mätt jag är.. =P Slutade halv 1 idag.. Åkte hem, tömde kattlådan, gick ut med Wille.. sen käkade jag resterna sen jag lagade stek i måndags! Guuuu va gott..:D Jag kan om jag vill xD

Håll tummarna på Fredag! Kan inte säga vad de e än.. Men jag är INTE gravid xD haha.. Kan ju låta som de men de e de inte.. :P Men håll tummarna! Kommer att avslöja lite längre fram om allt går som vi vill =D

Btw, När bejb kom hem i lördags fick jag öppna en för tidig julklapp :D Det var en Dolce&Gabbana parfym! Light blue hette den =) Luktar sommar o gott.. Sen i söndags köpte jag en tunika som ja ska ha på Julafton! Ska lägga in bild senare.. Skit fin.. På Indiska 249 perfekt! Dessutom (!!) var de strl S (a) haha.. fatta inte men dne passa fin-fint iaf! =) Så nu ska jag bara köpa ett par passande leggings :D (Plus julklapp till brorsan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0